مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-08پزشكي

سوت زنی|جوابیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره کارانه 200 میلیونی یک پزشک


دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس درباره «پرداخت کارانه نجومی به یک پزشک»، توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پاسخ به مطلب مندرج در خبرگزاری فارس با عنوان، نوشت: به روزرسانی پرداخت کارانه ها و سایر مطالبات تمام همکاران عزیز از اصلی ترین دستورکارهای مدیریت دانشگاه بوده و هست و آنچنان که همکاران عزیز دانشگاهی مستحضرند در دوران 7 ماهه مدیریت کنونی دانشگاه تاکنون تعداد 7 ماه کارانه و 6 ماه اضافه کار پرداخت شده که مبلغی بالغ بر3000 میلیارد ریال است که ان شاءالله تا به روز رسانی کلیه مطالبات همکاران در همه سطوح خدمتی با تمام توان تلاش ها ادامه خواهد یافت.

لازم به تأکید است که هرگونه پرداخت از قبیل کارانه و اضافه کار و سایر پرداخت ها در چارچوب قوانین و مقررات و زیرنظر نهادهای نظارتی است و در این موارد پاسخگوی نهادهای فوق الذکر بوده و هستیم.

  در ادامه لازم به ذکر است دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس مصوبات هیأت امنا و هیأت رییسه دانشگاه ها دارای اختیاراتی هستند که حسب مورد و در شرایط خاص از این اختیارات استفاده می نمایند.

 حمایت مالی از پزشکان متخصص و فوق تخصصی که مجوز مطب به آنها داده نشده است و به صورت تمام وقتی مشغول به خدمت می باشند از مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی|جوابیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره کارانه 200 میلیونی یک پزشک

سوت زنی|جوابیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره کارانه 200 میلیونی یک پزشک